lauantai 6. elokuuta 2016

Tarinoita julkisuuden hakuisista tuotteista.

On kolmen hintaluokan kosmetiikkaa. On kallista, on keskihintaista ja on halpaa kosmetiikkaa.
Tuotekehittely on uskomattoman työlästä ja vie vuosia. Joka vuosi lanseerataan entistä parempaa tuotetta. 
Julkkisten nimikko tuotteet ovat julkisuuden hakuisia ja tällaisia ovat esim. Miley Cyruksen kulmakarva glitteri joka on kaunis mutta tuhosi joidenkin kulmakarvat juuria myöten. Miley sai siitä kivan teini skandaalin ja julkisuutta, huonoa julkisuutta kun ei ole olemassa. Kylie Minoquen huulipunat ovat saaneet ihalijoita tyylillään joka inspiroi. Kat Von D tatuointi taiteilijan meikkisarja on kuulemmaa yksi laadukkaimmista ja tyylikkäimmin pakattu. Kardashianin meikit ovat uusista materiaaleista ja miesten sukka mallisto on hauskin. Palauttaisitko sinä Kardashianin sukat käytettyinä koska ne eivät olleet mielestäsi aidot...Selin Dion, Christina Aquilera, Anastacia tuotteessa ei ole mitään vikaa mutta pakkauksen laatu vaihtelee hyvinkin usein, ym.
Kaikista näistä on mielipiteitä, kaikistä näistä puhutaan mediassa, kaikissa niissä on jotain vikaa mutta kaikki ne ovat kuitenkin aitoja ja tuotekehittelyssä on käytetty aikaa ja vaivaa.

Suomessa aktiivinen meikkitaitelija MIZZ ANNIE on tehnyt markettituotteista testereitä ja kokeiluja Youtubeen jo usean vuoden ajan. Suosittelen katsomaan ja ihailen hänen tapaansa käsitellä asioita. Miss Annie ei ole koskaan haukkunut tai tyrmännyt yhtäkään halpis- tai markettituotetta vaan on niiden ansaittu kuningatar YouTubessa. Suosittelen.
Vastaavanlaiset amerikkalaiset merkit ja mielipiteet ovat erityylisiä. Jos englanti ei ole äidinkielesi niin ne eivät ehkä eurooppalaiselle aukea samalla tavalla.
Jokatapauksessa YouTube videot ovat yksityisten ihmisten kotivideoita sosiaalisessa mediassa.

Kuka sitten on asiantuntija?
Onko sellaista?

Jokin käsitys minulla kuiten on keskihintaisista ja halpa tuotteista sekä julkkisten nimikko merkki tuotteista koska minullakin on NIMI ja oma merkkituote josta minä päätän mitä se sisältää, kuinka usein se uudistuu, ja kuinka paljon sitä tuotetaan ja kenelle se on eduksi. Minulle se on merkki joka on rekisteröity tavaramerkki joka kuuluu markkinointi ja mainonta kategoriaan eikä tavaraan. Se on aatteellista kuten tämä blogikin on AATE ja teen sitä taiteellisesta intohimosta.