lauantai 31. toukokuuta 2014

Konsultit

Olen konsultoinut tuotteita yli kymmenen vuotta ja onnekseni ne ovat olleet laadukkaita tuotteita. Nykyään kotimyynti tuotesarjat ovat tasokkaampia kuin ennen koska nykyään myyjän työtä arvostetaan enemmän sekä verkostoituminen on IN, siltä ei voi kukaan välttyä.
Olen huomannut urani aikana että aina kun olen lähtenyt esittelemään jotain uutta tuotetta ja kysynyt yleisöltäni onko kenelläkäään aikaisempaa kokemusta tuote-esittelyistä tai kotimyynti sarjoista, niin vastaus on joka kerta sama. Yhdellä jos toisellakin on jos jonkinmoista tavaraa myytävänä.
Minä en ole koskaan kieltäytynyt ostamasta tuotteita vastavuoroisesti myös tuttaviltani ja kuuntelijoiltani. Voin sanoa että olen oikein suurkuluttaja kotimyyntituotteille, enkä ole katunut.


Jag har konsulterat produkter i över tio år och hade turen att ha varit av högkvalitativa produkter. Idag, den inhemska försäljningen av de produktlinjer är säkra bättre kvalitet än tidigare för nu säljarens arbete värderas högre, liksom nätverk är IN, så ingen kan fly.
Jag har märkt under min karriär att när jag har gått att presentera något nytt produkt och frågade publiken om någon av tidigare erfarenhet av produktpresentationer eller hem sälja serien, så är svaret detsamma varje gång. Med en eller två om du har några underbara saker till salu.
Jag har aldrig vägrat att köpa produkter ömsesidigt också från vänner och lyssnare. Jag kan säga att jag är verkligen en storkonsument av den inhemska försäljningen av produkterna, och jag har inte ångrat.