perjantai 23. toukokuuta 2014

Välistä vetäjät

Markkinointi on pienyrittäjän heikko lenkki ja sen tietää kaikki, välistä vetäjätkin.
Kaiken maailman alennus kuponki diilit jotka tulivat markkinoille ja laskivat hintoja puoleen jopa neljännekseen laskivat tuntuvasti brutto kansan tuotantoa koko maassa ja siten myös veron maksu kykyä. Esimerkiksi yksi pohjoismaiden suurimmista kauppakeksuksista Itäkeskuksen Kauppakeskuksessa liikevaihto on laskenut monta miljoonaa euroa,  johtuen  mm. välistä vetäjistä ja siitä että palveluja myydään törky alennuksella. Välistävetäjä diilit eivät ota kotikampaamoita markkinoilleen eli se on ihan selvä viesti välistävetämisestä. 
Kotikampaamo / työhuone kotona,
pitäisi olla tasavertainen yrittäjä ja näkyvillä mainos kampanjoissa. Tästä on seurannut muutakin harmia. On huomattu että asiakaskuntaan on ilmaantunut  vihaisesti käyttäytyvä asiakaskunta joka on tyytymätön kaikkeen ja valittaa aivan kaikesta suunnilleen ja joka kuitenkaan ole potentiaalista vakio asiakaskuntaa vaan käy vain alennushintaisissa palveluissa koska muuten tämän tyyppinen asiakas ei kävisi ostoksilla laisinkaan. Kun yrittäjällä ei ole tarpeeksi asiakaskokemusta ja tuntemusta tästä on aiheutunut välien kiristystä työnantajien ja työtekijöidenkin välillä. Tilannetta ei olla osattu tulkita oikein vaan pokkuroitu turhaan vihaisen, tuottamattoman ja kannattamattoman asiakkaan pillin mukaan.
Mikäli tällaisia väärinkäsityksiä ja "selkään puukotuksia ym. vääristettyjä juoruja syntyy asiakkaan taholta niin yrittäjällä on oikeus korjata yritykseensä kohdistuvat väärinkäsitykset ja puuttua terrori iskuihin välittömästi.


Marknadsföring är den lilla företagarens svag länk, och den vet allt, mellan drag, scammers.
Hela världen är en rabatt kupong för fantastiska erbjudanden som kom ut på marknaden och priserna föll med upp till hälften kvartalet minskade markant i bruttonationalproduktionen i landet och därmed förmågan att betala skatt. Till exempel, en av de nordiska länderna, det största shoppingcentret Östra Trade Center omsättning har sjunkit flera miljoner euro, på grund av den mm. mellan ledarna och det faktum att tjänster säljs med rabatt smut. Mellan ledare fantastiska erbjudanden inte tar kotikampaamoita marknaden, dvs det är ganska tydligt budskap mellan uttag. Hem Hår bör vara lika entreprenör och synliga reklamkampanjer. Detta har resulterat i mer trubbel. Det har märkt att kundkretsen har uppstått ilsket betett klientel jak är missnöjd med allt och kommer att överklaga till det mesta och är inte en konstant potentiell kundbas, men det är bara alennushintaisissa tjänster, eftersom annars denna typ av kunden inte gå och handla alls. När företagaren inte har tillräcklig kunskap om kundens upplevelse, och detta har resulterat i luckor spänning mellan arbetsgivare och arbetstagare, eftersom det inte är känt hur man ska tolka situationen på rätt sätt, men att böja onödigt arg, improduktiva och olönsamma kunder önskas.
Om sådana missförstånd och "backstab, uppstår etc. Förvrängd skvaller från kunden som företagare har rätt att korrigera sin verksamhet på missuppfattningar och att omedelbart ta itu med terrorattackerna.