lauantai 3. toukokuuta 2014

Menestys tarinoita

Monet tunnetut kampaajat ja kauneusalan yrittäjät ovat aloittaneet kotona kotikampaamoissa ja hoitoloissa esim. Esa Kokko Maailmanmestari kampaaja, Miss Suomi Lissi Slotte, ja edesmennyt Katjamaria. Esimerkillinen tukkuliike sijaitsee Helsingin Katajanokalla asuin huoneistossa ensimmäisessä kerroksessa, hyvä tukkurit. Aivan ihana kellaritukku Ceasarshop kynsitarvike toimii Kaisaniemessä kellari tiloissa ja on exoottinen kokemus käydä ostoksilla. En sano tätä vain pelkästään siksi että kävisin siellä kuin karkkikaupassa, ei en tee kynsitaidetta itse. Vallilan kellari tukusta voit tehdä löytöjä. Konsultaatio toimisto ja ateljee Helsingin Lauttasaaressa toimii edelleen. Olen käynyt kotikampaamossa jopa Pasilan tornitalojen kattohuoneistossa.
Olen hyvin antelias kaikessa mitä tiedän kampaamo yrittäjyydestä ja jaan tietoa avoimesti. Kannustan käsityö ammattitaidon ylläpitämistä ja kouluttautumista eteenpäin elämässä ja yrittäjyyteen kun toiminta on kasvavaa. Mikäli koet blogini kilpailijanasi niin toivottavasti rakentavassa ja positiivisessa valossa.

Många kända frisörer och skönhets företagare har startat ett hem hemifrån och frisör och salong till exempel. Esa Kokko världsmästare frisör, Miss Finland Lissi Slotte, och den sena Katjamaria. Föredömligt grossistföretag i Helsingfors Skatta bostäder lägenhet på första våningen, bra köpmän. Bara en underbar källare grossist Ceasarshop Nail fungerar Kajsaniemi källare av byggnaden och är exoottinen upplevelse att shoppa. Jag säger detta inte bara på grund av att gå där som en godisbutik, inte jag inte gör nail art för dig själv. Vallila källare grossist för att göra upptäckter. Samråd kontor och studio i Helsingfors Drumsö fortfarande fungerar. Jag har besökt hemmet i salongen upp till Böle punkthus i takvåningen.
Jag är väldigt generös med allt jag vet en frisör entreprenörskap och dela information öppet. Jag uppmuntrar hantverkskunskaper för underhåll och utbildning för entreprenörskap framåt i livet och när åtgärden växer. Om du känner att min blogg till konkurrenter så förhoppningsvis på ett konstruktivt och positivt sätt.