lauantai 31. toukokuuta 2014

Krääsää ja romua

Ostan usein myös halpis tuotteita sekä laadukkaita tuotteita, molempia.
Siinä vaiheessa kun tarvitsen tuotetta niin ei se siinä vaiheessa ole enää krääsää tai roskaa tai turha ostos. Kaikille tuotteille löytyy aina jokin hyödyllinen ja käyttökelponen tarkoitus.

Esimerkiksi kun ostin Euroshopista euron glitteri huulipunan, mutta kun illalla laitoin sitä meikattavalle asiakkaalleni niin se soittautui todella hyväksi bilemeikiksi joka kesti koko illan.
Toinen esimerkki kun laitoin valokuvaukseen miesten ehostuksen alle hoitavan ja parrankasvua hidastavan balsamin joka oli edullinen Oriflamen tuote mutta siinä tilanteessa se oli tosi tärkeää sille asiakkaalle.
Kolmas esimerkki kun tein häämeikin, laitoin vedenkestävän meikin päälle vielä kaikista kalleimman tuotteen joka oli 
Cinema Secretsin meikkilakka, se suihkutetaan kasvoille kuin hiuslakka pitämään meikin kestoa pidempään, niin ei sekään ollut turhamaista vaikka se oli kallista. Vieläkin turhamaisemmalta kuullostaa ehkä läpnäkyvä puuteri, Cinema Secretsin tuote, joka sopii asiakkalle joka ei halua meikkiä ollenkaan mutta kuvauksessa läpinäkyvä puuteri poistaa kiillon mutta ei näytä meikatulta. 
Kaikki pikku hileet ja glitterit ja blingbling tarrat ovat olleet äärimmäisen tärkeitä todellisessa juhla tilanteessa oli ne sitten halpoja tai kalliita.

Kosmetiikkaa on kolmea hintaluokkaa. On halpoja tuotteita, keskihintaisia tuotteita ja kallita tuotteita. Kotimyyntisarjoissa on säästetty pakkausmateriaaleissa ja kuljetus kustannuksissa sekä liiketila näytteille asetus kustannuksissa, esim, jos tuote myydään kalliissa pakkauksessa Stockmannilla niin se tuntuu näkyy myös tuotteen hinnassa.
Jag handlar ofta på produkter och högkvalitativa produkter billiga, båda.
Vid tiden du behöver en produkt som inte är det på den punkten inte längre skräp eller sopor eller värdelös shopping. Alla produkter finns i var och en av de användbara och bärbara ändamål.

Till exempel när jag köpte Euro Shop euro glitter läppfärg, men när jag satte den på kvällen smink klient så det visade sig vara riktigt bra fest make-up som varade under hela kvällen.
Ett annat exempel när jag sätter make-up fotografi av män under behandling och skäggväxt för att bromsa balsam som var överkomligt Oriflame produkt men i den situationen var det mycket viktigt för kunden.
Ett tredje exempel på när jag gjorde bröllop smink, lägga make-up på toppen av en vattenresistent men alla av de dyraste produkt som var Cinema Secrets Makeup lack, det sprutas i ansiktet av hårspray för att hålla smink varaktighet längre, så inte ens det var inte förgäves, även om det var dyrt. Även den förgäves låter kanske genom den synliga puder, Cinema Secrets produkt som är lämplig för kunden som inte vill göra upp alls, men fotografering är synlig genom pulvret för att ta bort glans, men visar inte smink.
Alla lite och glitter och bling bling klistermärken har varit oerhört viktigt i den verkliga firandet var fallet då de är billiga eller dyra.

Kosmetika finns i tre prisklasser. Det finns billiga produkter, mellanprisprodukter och dyra att produkterna. Hem Försäljning utnyttja spara förpackningsmaterial och transportkostnader samt detaljhandel prover av regleringskostnader, till exempel om produkten säljs i dyra paket Stockmann så det verkar återspeglas också i produktpriset.